Det såg så mysigt ut

Det blev lite möten och grejer nu på morgonen och eftersom Kristoffer skulle vara med på dom så gick han ut med Tyson imorse medans jag fick duscha. Jag önskar att jag hade tagit ett kort på dom när dom kom tillbaka, Tyson såg så glad ut.
Och igårkväll var han så mysig, jag kokade mig en kopp te när jag kom hem och sen satte jag mig i soffan och då kom han springandes och hoppade i knät på mig för att mysa. Sen när Kristoffer kom hem åt vi varma mackor i järn och mös framför Brothers and Sisters. Innan det såg jag ett bra avsnitt av Desperate Housewives och lite Ugly Betty.

Jag hoppas jag hinner stryka gardinerna ikväll. Skulle vilja få upp dom innan helgen.


Kommentarer
Postat av: malin

Jag ska komma till dig och mysa i soffan nån kväll! Det var allt för länge sen. Jag lovar, det är inte bara för knäckens skull...! :)

2009-11-25 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0