En mysig kväll

Jag skyndade mig hem och strök några gardiner, både i tvrummet och köket har jag fått upp julgardinerna nu. Sen kom Malin förbi en sväng på en kopp kaffe och lite knäck, kul att träffa henne, alldeles för sällan nu.
Det är så fullt upp hela tiden och när man väl kommer hem efter jobbet så är man helt slut och måste fixa med disk och städ och grejer. Men jag ska försöka skärpa mig. Det var ju inte helt omöjligt att träffas på en vardagskväll fick jag ju se igår =).

Sen satte jag mig och gick igenom lite räkningar medans Kristoffer diskade och sen blev det att gå och lägga sig.
Nu på morgonen hann jag med att se lite Gossip Girl och ta det lite lugnt. jag hann inte se klart det men får göra det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0