En ny morgon

Jag har myst på med Tyson nu på morgonen. Först var jag in och fixade lite kring jul med chefen och sen for jag hem och åt Frassemat helt för mig själv. Satt framför Gossip Girl med Tyson i knäet som myste på ordentligt.

Igårkväll var Matte och Linda förbi och vi spelade en lång Chicago som aldrig verkade vinnas. Men till slut tog Matte hem segern så vi fick gå och lägga oss =). Aningens trött jag var. Det var en lång dag igår.
Jag hoppas på en liten utflykt i helgen. Skulle vilja fara iväg och vara för mig själv ett tag. Mig själv med Kristoffer alltså.
Sen har jag hunit prata med Kristina nu på morgonen också, det är inte länge kvar nu. Det ska bli så spännande att få se bebisen när den har kommit, måste ta mig dit då så man får snusa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0