Undrar om Tyson saknar mig

Han har varit ensam hela dagen. Jag undrar om han blir glad när jag kommer hem. Eller om han blir ledsen. Han kanske gillar att vara ensam hemma. Få mysa i sin egen takt hela dagen. Jag ska kasta ner honom i soffan och lägga en filt över honom och klia honom på magen. Han brukar inte tycka det är så kul. Bara ibland. När han själv får bestämma. Men ikväll vill han nog bli kliad.

Sen ska jag göra en fruktsallad. Då kommer han att vilja vara med mig. Han kommer sitta vid mina fötter och titta på mig med bedjande blick tills jag platsar honom på sin plats.
Jag upptäckte idag att han gillar inte champinjoner! Han som äter allt! Han gillar det inte.

Sen ska jag se Desperate Housewives, tisdagskvällens nöje. Helst Ugly Betty också men jag måste hinna laga lite mat så jag hinner nog inte se det. Sen ska jag värma upp lite glögg och överraska min make när han slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0