Vilken slapp morgon

Jag var egentligen tokstressad eftersom jag sov lite för länge men det blev en kort promenad med Tyson så lovade Kristoffer att han skulle ta med honom på en längre promenad ikväll. Jag fick lägga mig och läsa istället. Jag låg en hel timma nästan och bara hade det gott, förutom att jag bråkade med Tyson om att man inte har benet i sängen. Men han fattade till slut och hoppade upp och mös alldeles själv med mig.

Köpte nya glöggmuggar igår, jag dricker inte glögg men Kristoffer älskar det så jag hade köpt en flaska i helgen och det värmde jag upp igår så han fick dricka och dessutom åt vi makaronlådan. Så otroligt god den var! Jag vet inte vad ajg gjorde annorlunda men nånting var det. Jag ska få äta den till lunch idag. Sen hoppas jag att vi kan städa snart så vi får he upp alla adventsgrejer nästa vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0