10 02 22

Det blev ingen skidtur, jag städade hela dagen och sen passade jag på att se Army wives, min nya favoritserie, innan jag for in på Vilhelmina. Men jag tog med mig båda grabbarna ut på en sparktur när jag kom hem istället. Det var riktigt mysigt, kallt, men härligt. Vi tog skoterspåret på vägen hem och det hade börjat mörkna, Tyson fick spatt på en pinne och vägrade följa med hem sen också men det löste sig till slut.

Det blev Frasses till middag också, vi lyxade lite på måndagskväll... =)

Sen har vi funderat över hur vi ska göra här på övervåningen, vi har tänkt göra en spalje som delar av rummet till datorn men nu kom vi på en annan ide som jag också gillar! Jag vet inte hur vi ska göra riktigt... Jag gillar båda förslagen... men jag är rädd att vi ska ledsna på det andra förslaget.... Det blir inget bygge inom närmaste tiden allltså.

Nu har vi ätit tigerkaka och sett på Familjen annorlunda och nu är det 2 and a half men. Det blev en tvkväll ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0