Ny vecka

Då var det måndag igen, det spelar ingen roll om jag har ett jobb eller inte, måndagar får mig att få ångest. Dåligt väder är det också, jag måste komma på ett bra sätt att lura med mig Tyson ut då.
Vi brukar ha så trevliga bråk när det är lite kyligt ute, jag tar på mig skidorna och åker iväg med Tyson efter mig, så precis när jag har kommit ut på leden så stannar Tyson, jag fortsätter och tror att det är lugnt han kommer snart... han kommer inte utan väntar tills det har blivit jäkligt besvärligt att behöva vända om och då smiter han hem istället. Man kunde tro att jag har lärt mig av mina misstag men icket, vi gör så här ganska ofta.

Jag ska städa idag hade jag tänkt. Och åka skidor, jag måste ta mig ut så jag slipper den här förbannade måndagsångesten, synd att det ska vara så kallt hela tiden. Vi for iväg till svärföräldrarna och åt palt igår och passade på att fara ut en sväng med skotern men det var så kallt! Så vansinnigt kallt. Jag trodde jag hade förfrysit kinderna redan innan vi kom upp på berget! Så nu längtar jag efter varmare väder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0