Still still still

Börjar dagen bra med att förfrysa mig i mitt eget hem. Pojken klev upp och överraskade mig med en eld imorse, romantik i byn, och sen har jag bara behövt jobba med att hålla den igång men att det ska kunna va så jäkla svårt! Det blir att köpa ett lass briketter för den här surven gick knappt att elda.

Jag sitter och huttrar vid köksbordet (jag gör ju absolut inget själv för att hålla värmen uppe heller) och planerar maten för i veckan. Spännande måndagsmorgon. Men gomat har jag hittat, kanske borde ha ätit en stadigare frukost så jag inte planerar för mycket av det goda.

Nu har utetemperaturen äntligen sjunkit till 15 så jag kanske vågar mig ut med skidorna idag också, önskar att Tyson kunde släpa sig med men jag tippar att han är alldeles för frusen idag. Dessutom var vi i Fianberg igår och han lekte med Wilma hela kvällen så han brukar va så förbannat bakis efter en sån dag.



Vacker va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbakas!! Kusin Mia:)

2010-02-16 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0