Tillbaka efter helgen

Ja nu är www helgen över. Den var stressig och väldigt kort känns det som. Vi skulle se på skotertävlingen igår men jag jobbade istället och lika bra var det för den ende jag ville se köra var sjuk så då slapp jag ju betala in mig iaf. När jag slutade hann jag gå en liten sväng på marknaden och köpa varma chips och en munk till Kristoffer.
For på hotellet igår kväll då men jag hade nog gärna skippat det så här i efterhand, känns bara dyrt och onödigt. Kände ingen tror jag och var mest bara less över att det var så mycket folk.
Då blev dagen bättre, vi for iväg till Fianberg imorse och for ut med skotrarna och pimplade och fikade. Jag fick två aborrar! Pyttesmåa men det var vinterns första fisk iaf. Och världens godaste varma mackor, jag älskar varma mackor.
Tyson firar två år i Strömåker i helgen, det var söndagen på www för två år sen som vi for och hämtade honom, åh han var så liten! Nu är han ju stor, eller ja det är ju en smaksak men... Han fick vara inne med Wilma idag, men han var ganska besviken över att missa allt fika tror jag.
Jag ska se om vi har något gott fika. Blev vansinnigt sugen på äggröra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0